kitchenqueen

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Elin Wallin - 15 januari 2013 12:15






Här är mammas trerätters som hon bjöd på här i söndags, gudomligt gott men det blev urkassa bilder på alla rätter. När det var dags att äta varmrätt och efterrätt var det mörkt ute så jag var tvungen att trycka upp blixten på kameran också, inge bra!

 

Förrätt: inlagd sill på en bädd av kokt potatis och ägg serverades med kokta rödbetor med pepparotsröra och en skiva potatislimpa med någon egengjord ost smaksatt med kummin

Varmrätt: porterstek med koktpotatis och portersås (här är det min älskade bror som fixade en tallrik åt mig att fota men han va allt lite snål med såsen, hehe)

    

Efterrätt: pannacotta med persikoklyfter


Kan säga så mycket som att min pannacotta kan slänga sig i väggen efter den här måltiden!!!


Presentation


Vill du kontakta mig angående tårtbeställningar eller om du bara har en fråga. Skriv till mig på:
wallinaren@live.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards