kitchenqueen

Alla inlägg under september 2013

Av Elin Wallin - 16 september 2013 08:30

Efterrätten i fredags
Chokladtryffeltårta serverat med lakritskräm och färska hallon

Av Elin Wallin - 15 september 2013 18:10

Fredagen meny såg ut så här. Allt blev faktiskt lyckat dock är det svårt att hålla allt varmt när man fixar varmrätten när det är mycket saker som ska värmas samtidigt. Min personliga favorit var helt klart räkpannacottan. Ska skriva bättre inlägg om varje rätt någon dag.

Ha det bäst! Puss!

Av Elin Wallin - 12 september 2013 22:41

Varje dag är ett äventyr fyllt av glädje. I somras var jag ganska rädd för hur det skulle bli att börja skolan i mjölby, lämna alla vänner som börjar i linköping och att pendla. Efter ca 3 veckor på Dackeskolan så trivs jag mer än någonsin. Jag kommer hem med ett leende varje dag trots att det är långa dagar och mycket pendlande.

Imorn ska jag bjuda min älskade familj på trerätters innan pappa åker till Dalarna på lördag. Lite jobbigt att vara utan pappa en vecka FAKTISKT!
Puss och godnatt!

Av Elin Wallin - 9 september 2013 17:22

[Bild]

Morotsmuffins med frosting gjort på färskost, florsocker och vaniljsocker.
Min bror älskade dessa godingar, jag fick inte ens äta upp min för att han skulle ha den. Det måste vara ett bra tecken på att dom var goda antar jag.

Förlåt för min mycket dåliga bloggning. Jag har inte haft orken till att lägga energi på den nu när jag går i skolan men jag ska försöka bättra mig.
Pussss!

Presentation


Vill du kontakta mig angående tårtbeställningar eller om du bara har en fråga. Skriv till mig på:
wallinaren@live.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards