kitchenqueen

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Elin Wallin - 18 februari 2013 14:45

 

Ni har väl inte glömt att jag tar emot beställningar på tårtor.

En vanlig rund tårta täckt med marsipan och valfri dekoration kostar 350 kr. Önskas något annat t.ex gräddtårta så kan priset diskuteras. Om man tycker det låter dyrt med 350 kr så kan jag meddela att jag gör precis allt själv på tårtan. Alla dekorationer skär jag ut för hand och rosorna tillverkar jag själv.

Om ni har frågar når ni mig på wallinaren@live.se eller på facebook.

 

Av Elin Wallin - 18 februari 2013 14:26

         

Det är så sinnessjukt skönt med lov!!

Har precis avnjutit en god lunch som bestog av tonfiskröran från i lördags som jag hade på ett dinkelknäcke, mango bitar och en stor grön proteinsmoothie. Lyxa till det lite efter och sitter nu och smuttar på en kopp kaffe och rester av bärpajen från igår. Det är så skönt att bara strosa runt här hemma när det är lov. Idag har jag bara plockat lite här hemma och gjort en kantarell och bacon paj som vi ska ha till middag ikväll. 

Det här lovet kommer bli så bra! Har en liten tårtbeställning och nyss fick jag sms från min andra halva som undra om jag skulle med till Norrköping på onsdag. Wiiiiiihooo

Av Elin Wallin - 18 februari 2013 12:00

     

Vi åt lunch ganska tidigt igår så på kvällen gjorde mamma iordning en riktigt god löksoppa. (lite salt kanske) Det var en lätt och alldeles lagom middag så där på kvällskvisten. Jag slängde även ihop en nyttig och glutenfri bärpaj med mandeltäcke. Perfekt avslutning på veckan och bra laddning för lovet.

Av Elin Wallin - 18 februari 2013 10:00

   

Stog både för mat och fika här i lördags, duktigt!

Älgfärsbiffar med fetaost i pestosås blev det till middag, fantastiskt gott helt utan recept!

Presentation


Vill du kontakta mig angående tårtbeställningar eller om du bara har en fråga. Skriv till mig på:
wallinaren@live.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards