kitchenqueen

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Elin Wallin - 11 februari 2013 20:28

       

Det är så kul när ett eget ihop blandat recept blir super mega gott, vilket det blev för mig igår.

Mamma och pappa håller på och renoverar deras sovrum och snäll som jag är så erbjöd jag mig att laga mat så dom kunde hålla på med det där hela dagen.

Jag använde mig av det vi hade hemma och resultatet blev detta.

Jag salta laxen och bredde på pesto med citron. Sen mosa jag sönder fetaost och hade på peston. Skiva upp en halv citron och la längs med laxen innan jag hade på lite vanlig svart peppar. 

För att få det lite mer geggigt så blanda jag ihop vispgrädde och cream fraich och hällde på laxen. Till sist hade jag på lite cashewnötter som pricken över i:t. Sen in i ugnen tills innertemperaturen var 57 grader.

Jag serverade laxen tillsammans med en citroncouscoussallad med haricots verts.

MUMS!!!!

Presentation


Vill du kontakta mig angående tårtbeställningar eller om du bara har en fråga. Skriv till mig på:
wallinaren@live.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards