kitchenqueen

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Elin Wallin - 2 februari 2013 17:29

   

I torsdags gjorde jag apelsinkladdkaka och igår gjorde jag nougatkladdkaka.

Apelsinkladdkakan kan jag meddela att det var mycket godare dagen efter för då smaka den ännu mer apelsin och påminnde lite om romerskabågar, smaskens.

Nougatkladdkakan blev också riktigt god, även den blev godar dagen efter.

Båda kladdkakorna är gjorde efter samma recept bara att jag har tillsatt antingen rivet apelsinskal eller riven nougat.

Av Elin Wallin - 2 februari 2013 17:25

 

datorn lever efter lite fix och trix med den imorse, känner mig ganska duktig :)


Tanken va ju att jag skulle skicka iväg ett inlägg igår men icke.... aja

Bjöd i vilket fall min bror på semlor igår bara för att han va världens gulligaste och hämta mig i skolan så jag slapp vänta på bussen, hihi.

Så semlor och kakor blev det till fredagsfikat igår, fint som snus.

Presentation


Vill du kontakta mig angående tårtbeställningar eller om du bara har en fråga. Skriv till mig på:
wallinaren@live.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards