kitchenqueen

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Elin Wallin - 18 november 2012 17:41

   

Avslutar en händelserik vecka med mitt första julbak. Det fick bli saffranscupcakes, och jag lovar, dom blev helt gudomligt goda och lite gulliga :)

Igår slängde jag ihop två inlägg men det gick lite väl fort då jag va lite smått stressad och det ledde till att det inte blev dom bästa inläggen. I vilket fall, tårtan jag gjorde igår blev faktiskt ätbar och volvotårtan var också uppskattad fick jag ett sms om igår :). 

Att få beröm är så kul, man blir lixom varm inombords och det får mig att vilja fortsätta baka :)

Aja, nu är denna veckan slut och jag har hunnit baka två tårtor, cupcakes och sen skola på de, härligt! Nu kommer återigen en fullspäckad vecka med bland annat kanske hela tre tårtor att göra, so prov, tjejkväll, kalas, luciaövning osv.

JAG VILL HA JULLOV NUUUU!

Presentation


Vill du kontakta mig angående tårtbeställningar eller om du bara har en fråga. Skriv till mig på:
wallinaren@live.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards