kitchenqueen

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Elin Wallin - 30 september 2012 21:39

     

       

                   

Ett bildregn med några av mina favorit bakverk detta år. De roliga när man kollar igenom de är ju att jag inte ens bloggar om hälften av allt de jag bakar ;)

Av Elin Wallin - 30 september 2012 21:30

     

Idag har jag bakat för fullt för nästa helgs kalas, får ju inte nog av att va i köket, de är ju galat!

Idag har jag iallafall gjort biskvier, mormors chokladkaka, mormors kokostoppar, mina egna chokladkakor och bottnar till mina kommande woopies. Ett riktigt kakkalas kommer de bli :)

Om ni undrar varför jag bara har bild på tr sorters kakor så är det för att jag gjorde dom imorse, de andra gjorde jag ikväll och de blir de så mörkt och de är inte kul att fota då.


Av Elin Wallin - 30 september 2012 21:18

   

Tårtbeställningarna bara rullar in och de är hur kul som hellst.

Här är saab tårtan jag gjorde i lördags, efter mycke om och men så blev jag till slut nöjd.

De är en vanlig tårtbotten som är fylld med vaniljkräm och lemoncurdgrädde. Tveka lite på hur tårtan skulle bli då jag såg hur mycket den sjönk ihop meeeeeeen den blev kanon bra coh super god. Elin är nöjd för en gångs skull!! :)

Presentation


Vill du kontakta mig angående tårtbeställningar eller om du bara har en fråga. Skriv till mig på:
wallinaren@live.se

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards